Wednesday 17 September 2014

Sihat Dan Ceria

Untuk Ceria tiada didalam supplemen shaklee itu kita kena bina sendiri dan cari sendiri.. tetapi untuk Sihat insyaAllah kita boleh merubahnya..

Dari saya yang mengalami enzema dan gegata dari semenjak kecil.. dan masih berperang sehingga sekarang.. dapat pula dugaan terkena slip disc.. eh mcm2 kalau nak cerita bukan, tetapi bagaimana kita menanganinya ???? 

ini kisah customer saya yang ada kencing manis, darah tinggi dan buah pinggang sudah tidak berapa elok ya..
 
Saya jumpa customer saya seorang ini yg berpuluh tahun ya makan ubat doktor means ubat yang dibekalkan dari hospital. Saya tidak kata ubat hospital itu tak elok tetapi kita sedia maklum dengan kesan jangka panjang pengambilan ubat dari hospital..

Katanya sekarang buah pinggang sudah mula menunjukkan tanda2 kegagalan utk berfungsi dan penyakit 3 serangkai mula menghuni...

At one time katanya dia sudah memikirkan "mati" sahaja.. putus asa giteww...

Duit berkepuk pun katanya sudah tidak berguna jika kita tidak sihat ataupun menjadi penghuni tetap dihospital..
 
Tetapi beliau fight for her life.. saya bermula dengan GLA katanya.. untuk kencing manis yang sangat tinggi masa itu.. selepas itu katanya saya cuba pula dengan Omega dan sekarang VIVIX sahaja utk saya...

gla terbaik utk diabetes


 
vivix mampu menurunkan paras bacaan



Sekarang saya boleh sudah tersenyum dan berat badan pun bertambah 2 kilo semenjak konsisten dengan makan supplemen shaklee.. ALhamdulillah katanya...

Jadi jika ingin Sihat dan selepasnya kembali ceria cuba kita tukar dan cuba dengan supplemen Shaklee..

InsyaAllah badan kita akan lebih sihat dan pastinya keceriaan pun bertandang...

Jika ingin order set utk Diabetic boleh order disini ya..


Mamabeauty
 

No comments:

Post a Comment