Friday 12 September 2014

Bau Badan Ataupun Ketiak Hangit

Saya memang kategori seorang yg suka sngt benda2 yang wangi dan menitikberatkan bau badan saya senantiasa wangi..lebih2 lagi bahagian ketiak..

If balik2 meeting yg terpaksa menapak pun saya rimas dan takut if badan saya berpeluh dan bau busuk.. hahaha sampai tahap mcm tu.. 

disebabkan itu juga saya ada bekalan minyak wangi di dlm hbeg plus di opis jua.. 



Mungkin bagi sesetengah orang tak kisah body odor ni.. ada yg jenis bila berpeluh aduyaiii tengiknya ya amats.. 


















Seriusly saya memang jenis tak tahan org yg punya body odor harum semerbak *taik*.. i cant imagine how orang mcm ni boleh hidup ya..

Selain daripada saya suka spray minyak wangi segala.. penjagaan dalaman juga saya titik beratkan.. konsisten makan Alfalfa dan herbalex untuk bersihkan kolon saya.

Kebanyakan bau badan berpunca daripada kolon yang tersumbat ya..
 


Alfalfa terbaik utk hilangkan bau badan



Jadi jangan jadikan alasan bau badan kita yang tidak menyenangkan akan membuatkan orang akan menjauhi kita.

Selain itu jaga pemakanan dan alwayslah mandi dengan kerap utk pastikan bau badan kita selalu wangi dan segar..

Untuk order alfalfa dan herbalex boleh order disini ya..


Always ingin wangi

Mamabeauty
 



No comments:

Post a Comment