Tuesday 9 September 2014

40an Apakah Yang Merisaukan Anda???

Ramai yang risau bila angka telah menjejak 40an.. menopaus??? kedut sana sini??

Ramai yang jika tidak mengenali saya pasti yg pertama kali jumpa tidak menyangka saya akan berumur 40 tahun depan..

Ramai juga yang teka awal 30an (ini saya tifu) hahaha.. tetapi semua tidak menyangkalah saya memang setua ini kah kah kah..

Memang tiada rahsia saya akan cakap hanya mengambil wuduk (seperti jawapan retis ya).. cuma satu TIPS .. iaitu

KONSISTEN..


Bab konsisten ni satu lagi kena RAJIN.. 

yer yang pasti jika masih tidak tahu saya bermula utk looks younger and always feel younger bermula sejak azali hahaha nampak tak disitu??? jika sendiri pun rasa tua mcm mana orang yg memandang?? Double tua mungkin???

Sedari umur 20an bila dah ada duit sendiri saya bermula dengan

VIt c
Vit e

Umur 30an saya tambah EPO

gitula sampaila saya jatuh cinta dengan supplemen Shaklee.. saya percaya dengan KONSISTEN sekarang set2 canteq kulit wajah saya lebih muda dari bersih dari cela dari dulu..

selamat hari raya hehe


 Jika anda2 semua berasa sudah terlewat untuk memulakannya kerana sudah berumur 30an, ataupun 40an.. pada saya tiada istilah terlewat kerana.. Biarlah umur berapa sekalipun kita still tetap jaga kecantikan kita sehingga umur 80 tahun sekalipun..

JIka ingin konsultasi PERCUMA boleh jer pm saya bebila masa ataupun wassap/line/telegram di 019-2511448.. saya memang teruja bila bercerita bab canteq, menarik dan kau memang debomm..

Jika pemalu sampai tahap persis pakai tudung saji atas kepala boleh jer order disini.. hehe


see ya you ols..

Mamabeauty

No comments:

Post a Comment