Tuesday 16 September 2014

Short Gateaway

Cuti yang panjang sudah semestinya minggu lepas.. saya maklum ramai yg mengambil kesempatan juga untuk bersama-sama yang tersayang.

Saya juga tidak ketinggalan.. menghadiri ke kenduri di Bagan Dato dan terus ke teluk batik bawa anak2 perempuan saya berehat. My son tiada pula sepanjang cuti kali ini kerana trekking ke Dabong.. how time flies bila memikirkan.. they will have their own activities during school holiday..



Satu yang saya suka perjalanan saya ialah, pemandangan yang indah2 dari sekinchan ke kuala selangor.. sawah padi yang menghijau.. rindu kampung sendiri..


sawah padi menghijau
 














Tetapi si dobot Balqis suka jer.. dapat berendam as usual dan main pantai...

Being kids mudah sangat utk rasa gembira bukan..

Berendam as usual
love pantai
 


























si dobot


Bukan berehat sangat pun kerana dengan cuaca yang kering dan panas amatlah tidak selesa bagi saya..

so sekarung juga as usual supplemen yg biasa saya bawa ketika bercuti..

Nutriferon
Vit c
B complex
Vitalea
Lecithin
 AJHT
Ostematrix
 
All in its a short gate away for us..

Jika ingin order boleh click di sini ya..



love always

Mamabeauty

 
 

No comments:

Post a Comment