Thursday 11 September 2014

Nigela and Me

Jika berkesempatan, tapi paling tak ada kesempatan ialah saya ingin menonton tv..

Rancangan yang saya suka sangat tonton ialah rancangan masakan.. haha walaupun hakikatnya saya tidaklah pandai memasak terutama DESERT ataupun PENCUCI MULUT..

Stress mungkin mikirkan mana nak sukat tepung, sukat segala gula or penaik.. haishhh saya ni suka yang simple2 saja..

campak2 terus jadi... tapi yg saya tonton tu kaedahnya begitu jugak.. campak2 jadi desert yg sangatlah menginzalkan tekak occay..


Nampak tak disitu permainannya???

Haha saya selalu berangan secantik Nigela, pandai masak dan punyai "boobs" yg menggiurkan.. akakakkaka *abaikan angan2 org yg badan bak papan lapis*





Berangan jugalah anak2 saya ada mommy yg kekal canteq bak Nigela.. dan.. dan pandai masak *senyum sampai telinga*..

ok back to realitinya, saya masih belajar... tetapi sukalah cara beliau memasak yg agak bersepah haha and sometimes campak2 part tanpa perlu sukatan.. and taraaaaa makanan yg katanya sedap hingga jilat jari...

ohh selain tu ada gaks yg lelain suka tengok.. but tidak menangkap seperti Nigela..
*kenyang tengok*.. hua hua hua


Mamabeauty

No comments:

Post a Comment