Sunday 28 September 2014

Motivation Rally

Alhamdulillah, itu sahaja kata2 yang mampu saya ucapkan..

Pertama kalinya saya menghadiri event seumpama pada tahun 2013, ketika itu saya hanyalah sebagai ahli dan datang memberi sokongan kepada business leader saya, Master Puteri..

Dari situ, saya begitu berkobar2 untuk pergi lebih jauh dengan business Shaklee..

Jujurnya manusia ini memang mudah rasa teruja, senang excited dengan sharing2 kejayaan yang telah ditunjukkan oleh orang lain. Betul bukan??? Kerana since semalam saya masih lagi rasa teruja hehe

Walaupun tahun ini NC yang diadakan untuk ahli2 yang diiktiraf saya tidak dapat menghadirkan diri, kali ini "Rally Recognition and Sharing"  saya tidak lepaskan utk bersama-sama.

Masih lagi penuh recharge dan full house keadaannya... aura-aura positif bertebaran..

walaupun kali ini saya naik mengambil pengiktirafan sebagai Supervisor sahaja tetapi saya yakin, kejayaan saya akan muncul juga tahun hadapan insyaAllah..

Kejayaan tidak datang bergolek jika tiada usaha daripada kita.

Saya masih percaya, MLM Shaklee bukanlah skim cepat kaya yang duduk goyang kaki sahaja. 

We use, share and build our business..

Believe in Products


Mamabeauty

 

2 comments:

  1. Shaklee tak perlu diperkenalkan lagi..bagus utk seisi keluarga sbb akak pun amalkan Shaklee walaupun bkn sbg SID

    ReplyDelete
  2. Baguskan kak.. produk dah bagus seharusnya kita guna utk seisi keluarga

    ReplyDelete