Monday 20 October 2014

Kasut Juga Mahkota Wanita

Saya seorang yang cerewet bab2 membeli kasut... Dalam cerewet2 tu pun ada gaks terbeli satu or dua kasut yang just beli n pakai dan simpan hehehe.... sebabnya its either kaki sakit sampai melecet ataupun bila pakai asyikla nak tertonggeng...



Tapi kini tidak lagi.. aa bunyi mcm best bukan sebabnya saya sudah berjumpa pembuat kasut khas utk kaki saya.. *okays berangan disini* saya ada my own pembuat kasut gitulah..

Tetapi jika difikir-fikirkan balik memang berbaloi kerana kasut yang ditempah adalah hanya muat utk kaki kita sahaja.. dan yang lagi best you can even ask for any material or any design of shoes...*ini yang ahkak paling suka*.. so lets kita berangan dulu apakah kasut2 yang bakal kita tempah ya..

Memandangkan saya hanya ada sepasang sahaja kasut boot *ini pun secara tidak sengaja saya beli* wahhh mcm cinta pandang pertama bila terpandang kasut ini. warna hijau tua,, Jadi untuk menambah koleksi design boot warna merah yang saya cari

red boot yang begitu mengancam..

Aduhh design begini juga sangatlan meruntun jiwa katanya...
Jika dulu penggunaan boot hanyalah setakat memakai jeans kini tidak lagi... saya selalu memakai dengan jubah dan skirt ...

Okay mari saya kenalkan dengan pembuat kasut saya iaitu : Facebook : youmendshoes
ataupun IG : youmeandshoes

Jika ingin menempah kasut boleh email di : YMS Enterprise <youmeandshoes@gmail.com>

ini antara kasut2 yang direka khas ya utk customer2 beliau.



Selamat mencuci mata ya you ols dan tempah..

Mamabeauty





2 comments:

  1. Kali terakhir menempah kasut masa anak dara sebab orang tu datang ofis cari customer....tp lepas tu dah tak lagi.....apa tah lagi dah berhenti kerja

    ReplyDelete
  2. boleh jer dear.. sgtlah berbaloi bila sedap dipakai..

    ReplyDelete