Sunday 19 October 2014

Double Your Income???

Ini serius note pabila berbicara tentang "Double Our Income.."

Secara mudahnya dengan memulakan business shaklee jika kita betul2 mengikut plan dan cara yang diberi dan menjual supplemen ini kepada mereka2 yang begitu ingin

Cantik
Kurus
Sihat menyeluruh

Begitu mudah ya..

Contoh hanya dengan menjual 3 kotak Shaklee Collagen Powder kepada yang inginkan Kecantikan pasti sahaja pelanggan tersebut mendapat PERCUMA keahlian terus. 

Kenapa 3 kotak terus??? Kerana kajian menunjukkan pengambilan selama 8 minggu akan menunjukkan kesan yang amat ketara perubahannya.




pengunaan secara konsisten selama 2 minggu


Jika untuk yang ingin Kurus juga adalah disarankan untuk mengambil set lengkap jika benar2 ingin kurus bersama plan Shaklee.. Pelaburan yang pasti berbaloi ya.. juga dengan PERCUMA membership dengan set ini..

Dan akhir sekali jika inginkan kesihatan yang menyeluruh hanyalah membuat pembelian 2 botol viix dan PERCUMA keahlian juga..



Disini, secara tidak langsung kita telah mendapat pendapatan secara kasarnya 3 free membership dengan pembelian 200uv setiap orang terkumpul kali 3 orang ialah 600uv



·         11%=>600uv (belian dlm rm1800) ~~ bonus dlm RM204


ini adalah pendapatan kasar jika kita mendapat 3 orang yang membuat pembelian 200uv bersama FREE MEMBERSHIP..

mudah bukan???? 

Tetapi jika kita mampu menjual sebanyak 3000uv wahh pastinya 4 angka didalam genggaman..

Beginilah mudahnya saya membuat bissness shaklee.. Hanya sharing keperluan dan kepentingan untuk menjalani hidup lebih sihat disamping menjana pendapatan.

Yang pastinya keperluan pembelian BERULANG adalah sangat penting.. Cuba duduk sejenak dan fikir ya.. 2 perkara yang orang ramai akan BERULANG kali beli ialah barangan kesihatan dan makanan... 

Jadinya Business Shaklee adalah antara keperluan kesihatan yang berpanjangan..

Ingin tahu lebih lanjut dan bagaimana saya menjana pendapatan setiap bulan dengan Shaklee boleh hubungi saya di 019-2511448.. Saya senantiasa ingin berkongsi dengan sesiapa sahaja yang benar2 serius dan ingin menambah pendapatan masing-masing.


Mamabeauty

2 comments:

  1. Terima kasih berkongsi ilmu MB... moga terus suksess yeh

    ReplyDelete
  2. Sama-sama dear.. Aminn terima kasih atas doanya

    ReplyDelete