Thursday 9 October 2014

Hobi saya

Rentetan dari perkongsian di fb saya semalam.. Makanya.. hehe makanya harini saya kongsi disini juga beberapa lagi hobi saya selain mengambil gambar..

ginilah gaya saya bila kemana-mana
 
Vietnam

 
sunset somewhere at kampung

 
love taiping so much

Saya bukanlah seorang yang professional walaupun hajat dihati tu mcm2 nak buat sebenarnya... mungkin setakat ini saya jadikan sebagai hobi sahaja dulu..

Hobi Kedua saya ialah mendaki gunung, bukit dan lihat keindahan alam semulajadi.. ini dari zaman sekolah, masa muda remaja waima dah tua bangka ni hehe..

Munkin fizikal sekarang tidak mengizinkan bawak yang berat2 tetapi setakat kita walking2 tu bulihla.. my last daki gunung was at 2008 ke Gunung Kinabalu.. inipun after 10 years tidak mendaki.. sangatlah mencabar diri...

zaman bujang ni ke Bekelah di Maran
semasa sampai di Waras Hut Laban Rata
 Dan yang terakhir sekali hobi saya ialah memasak.. i love to cook ya bukan baking hahaha sebab asyikla tak menjadi kecuali kek yang mudah2 tu.. but cook is my passion giteww..

Alwaysla memasak dirumah terutama hari cuti.. sedangkan hari biasa pun memasak kans hari cutilah kita masak sedap2 or tanya anak2 apa menu diorng nak makan..

Idokler sepandai Nigella tetapi always yg terbaik..

Jadi apa hobi anda???? jom share..

Mamabeauty

 

2 comments:

  1. Seronok dapat menambah pengalaman berjalan melihat tempat orang.. ;)

    ReplyDelete
  2. yeap memang seronok sebab tidak boleh dijual beli

    ReplyDelete