Sunday 12 October 2014

Fun Run

Selalu kita yang badan bagak2 berisi ni nak sgtla gi jogging ka or even nak gaya hidup sihat kononya..

Macam saya yang suami plus anak2 yang memang selalu bersenam *kecuali saya dan si Dobot* haha kerana saya telah lama  tak bersenam aka berlari jogging bagai ni.. *its not advisable oleh Doktor* so aktiviti saya hanyalah berjalan...

Or temankan si dobot saya ni berjalan saja.. tiada impak yang teruk2 utk saya...

selalunya ke Bukit Kiaralah... 

entah kenapa minggu lepas terpanggil utk register ke Fun Run ini *sambil geleng kepala tidak percaya* siapa yang berminat masih boleh register ya.

Saya hanya masuk kategori ini.. hehe'

Ada beberapa Kategori yang dipertandingkan, ikutla kemampuan kita.. 

Full marathon
Half marathon
1okm marathon
5km fun run

saya yang ala2 *gaya saja lebih* hehehe harusla register 5km fun run sajork...

 



5kilometer saja pun.. tetapi yang bestnya.. saya akan berlari bersama-sama rakan2 yang turut serta utk memeriahkannya lagi. Well jika kita melakukan aktiviti bersama-sama rakan2 yang sehaluan lebih bermakna..

Jom bersama-sama saya untuk gaya hidup lebih sihat..

Mamabeauty



2 comments:

  1. tula baca org join larian mcm best je. sendiri nak pergi bercinta hihi. Jom amalkan hidup yg sihat.

    ReplyDelete
  2. bulih jer dear.. buat pelan2 lama2 bulih punya hehe

    ReplyDelete