Monday 26 January 2015

Cara Terbaik Untuk Kelegaan Slip Disc

Saya memang seorang yang aktif tidak dinafikan ya. Jika sesiapa yang mengenali saya secara dekat pasti tahu aktiviti saya semasa bujang ialah mendaki gunung.. 

Dedulu badan kuat dan sihat lagi.. dan Alhamdulilllah tak pernahla jatuh teruk2.. seingat saya 2 kali sahaja.. pertama kali mendaki ke Gunung Stong dan semasa turun dari Gunung Kinabalu..

Tetapi aktiviti lasak ini sedari dulu agaknya.. sehingga Dr yang diagnos saya slip disc pun cakap.. "Mungkin awak lasak sangat masa dedulu or masa kecik".. hehehhe.. ya memang tidak dinafikan..

Tetapi kini Alhamdulillah...

lebih kurang 2-3 tahun saya suffer sakit yang tidak terhingga sehingga tiada kata2 ya yang boleh saya ungkapkan kesakitan yang bagaimana "slip disc" ini.. Ianya berterusan.. sekejap sakit, sekejap ok lepas tu seharian sakit.. rasa helpless bagi orang2 yang sukakan aktitivi lasak macam saya..

Saya nak kenalkan dengan VIVIX kerana saya telah mencuba dengan set tulang dan sendi iaitu AJHT, Ostematrix dan juga Omega.. memang kesannya ada tetapi makan masa.. Jadi saya top up dengan VIVIX..

Alhamdulillah jika saya konsisten sehari hanya sesudu vivix sehingga sekarang saya boleh sudah membuat kerja rumah dengan senang hati..

Ini bukan testimoni orang lain tetapi diri saya sendiri.. jadi jika sekian lama dibelenggu kesakitan yang berpanjangan selepas sudah melakukan fisio, chiro, yoga or pilates pun tak jalan.. boleh kita ikhtiar dengan vivix..



See banyak kelebihan vivix jika kita konsisten dan sempena promosi bulan ini yang bakal berakhir tak berapa lama ni, saya sarankan beli 2 botol dan dapatkan keahlian percuma.. ya PERCUMA ya..

Mamabeauty


2 comments:

  1. tq for sahring kak..
    selain tu blh buat suntikan RF..
    tp melibatkan kos y amat tinggi ..x silap 10K

    ReplyDelete
  2. betul suntikan tu memang mahal.. thats why ahkak cari alternatif lain

    ReplyDelete