Sunday 25 January 2015

Wajah Dambaan Lelaki

Selain daripada pesakit slip disc yang selalu pm tentang supplement kesihatan, salah satunya juga yang paling diminati tentukan supplemen kecantikan.

Ini paling sinonim ya kerana siapa yang tidak mahu kelihatan canteq??? Waima bertudung tsunami sekalipun masih ingin juga berharap berwajah neelofa jika mampu.. hehehe.. Lumrah pada saya.



wajah mau persis neelofa

Saya tidak dilahirkan berwajah pan asia ya.. jauh sekali berhidung ala2 Rani Mukherji..

berhidung tinggi bak si Rani
Jadinya saya berusaha, ya berusaha sedari awal untuk wajah lebih mulus, cantik dimata sendiri hehe plus bebas berjerawat..

Tetapi lately mungkin seiring usia, saya raya kulit makin kusam, jika naik jerawat tu susahnya lahai utk pulih.. its takes time giteww..

saya pilih semestinya supplemen yang berterusan.... rangkaian pencuci wajah pun tukar ke Nutriwhite dari Shaklee.. boleh kata semuanya saya bertukar semenjak jagi pengguna setia ini.

Yang paling asas ialah vitamin e, vitamin c dan b complex.. ini sebelum kenal Shaklee saya sudah amalkan ya.. sebab kadar kulit kita juga mengendur, berkedut plus abislah semua kologen2 yang support bahagian mata, mulut dan asas wajah kita tu.



Jadi idokler nampak sangat saya berumur 40an hehehe..

janji berwajah suci bersih walaupun ada jerawat sebiji dipipi hehe

Kata kuncinya KONSISTEN ya.. bukan sehari makan terus mulus dan halus..

call me jika mau konsultasinya..

Mamabeauty

2 comments: