Thursday 28 August 2014

Trekking Bersama Anak-anak

Dulu-dulu saya suka pergi trekking.. zaman muda saya banyakla saya habiskan pergi segenap pelusuk didlm negara utk trekking sahaja.

Masa tu muda remaja lagipun... baru 20an..

Perjalanan yang jauh, kengkadang 3 hari pergi.. time tu mudah sangat nak terkena selsema kerana imun badan yang kurang dan terdedah dengah cuaca yg kengkadang hujan seharian.

Kaki yang selalu injured juga amatlah bermasalah jika ingin trekking.. nak2 lagi perjalanan yang berliku.. turun naik gunung bukannya mudah sebenarnya..

Memerlukan azam yang kuat untuk sampai ke puncak

Saya nak cerita sekiranya adalah time tu masa yg ada saya dah kenal shaklee .. hehe harusla saya syorkan :-

B complex
Ostematrix
Vitalea 
AJHT
Vitamin c dan
Performance Drink..

.. 
Pemberi Tenaga Segera dan kekalkan air didlm badan


untuk tenaga segera

tidur yang lebih lena dan bebas kebas2 selepas trekking

imun badan yang kuat sangatlah membantu tubuh kita kekal cergas
menyokong sendi kita terutama lutut dan pergelangan

Keperluan nutrisi kita sepanjang pendakian

Sebabnya insyaAllah minggu ini ingin bertrekking ditempat yang dekat2 sahaja bersama anak2... 


Semoga ianya dapat membantu saya dan anak2 kekal cergas...

Lets explored our rainforest peeps..

Jika ingin order supplemen ini boleh order disini


mamabeauty
-always as traveller- 

No comments:

Post a Comment