Sunday 10 August 2014

Akhirnya Kini Pasti

Memang pasti pabila saya berjaya membuat roti jala yang sekian lama di damba.. haha bunyi memang poyo.. tetapi yg mengenali saya memang tau sekian lama saya buat semua menjadi lempeng saja.. *nanges

Percubaan beberapa kali memang agak tidak menjadi dengan si dobot Balqis lagi mencuba sama.. hehehe tetapi aktiviti petang yg amat mengujakan bersama anak2 dara didapur mencuba buat roti jala..

akhirnya memang pasti.. yg molek2 jer yg saya amik hahaha dasar tanak kalah memang senantiasa ada... nak tunjuk mesti yg comei2 jah.. yg tak comei buat tatapan diri sendiri kekekekkee... ini adalah pinggan utk jiran saya.. see saya berikan yg terbaik sahaja..

roti jalaku yg menggiurkan

kari daging campak2 hehe
 Bukan setakat saya memasak roti jalan untuk makan petang kami tetapi juga teruja dengan begitu banyak yg war2kan di IG betapa sedapnya congo bar.. so marilah mokcik google n cuba... Well utk saya tidak begitu minat kerana semacam brownies pun ada just ini lagi dry kot... tapi anak2 suka jer.. janji diorg happy dpt mencuba resipi baru..

congo bar






Begitulah berlalunya hari minggu saya bersama anak2 dirumah.. selain pergi memenuhi undangan raya dari jiran dan sahabat handai...

Cuma terkesan juga minggu ini bila habis segala semak2 di depan tu saya cuba utk buatkan new garden.. rasa kosong tetiba.. tu yang sibukkan diri... till then bila dah moleh saya share disini ya...

Yang masih ingin mendapatkan supplemen shaklee boleh order di sebelah kanan side bar tu ya.. terima kasih
 

Mencari Jalan

Mamabeauty

 

No comments:

Post a Comment