Sunday 24 August 2014

Blog For Money

Blog FOR Money

Jika dulu2 menulis blog hanyalah untuk saya simpan sedikit kenangan untuk perjalanan kehidupan, kini dengan blog kita boleh menjana pendapatan juga.

Hujung minggu lepas, saya berpeluang memberi tunjuk ajar dan cara-cara utk membuat blog yg mudah dan cara-cara untuk menjana pendapatan dari blog.

Hanya di dalam komuniti group dibawah bimbingan saya di business shaklee sahaja.. mereka terdiri dari kawan2 yang sudi meluangkan masa dan korbankan masa dengan keluarga utk belajar.

Ohhh PERCUMA sahaja semua ini.. kerana proses pembelajaran didalam group saya adalah semuanya PERCUMA.. Hanya yang merebut peluang sahaja yang dapat ilmu..

untuk belajar tiada istilah anak2 kecil ada ya.. 


 
suasana yang tenang dan juga ibu2 hebat yang sedang belajar membuat blog..


saya percaya dengan 1 to 1 session, keberkesanan dan maklumat yang diterima lebih mudah untuk diterima oleh anak2 buah didalam group saya.

Jika ingin menyertai AV Group dan bermulanya dunia blogging dan menawan sosial media, hanya permulaan RM75 untuk memulakan business ini.. sangat murah dan mudah sebenarnya jika ada kemahuan..


mamabeauty
Leader in AV

 
 

2 comments:

  1. camner jika mood berblog cam hangat2 tahi ayam.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. tulis apa yg kita suka jer dear.. tak semestinya tentang produk.. ianya untuk tingkatkan enjin carian di google sahaja..

    ReplyDelete