Monday 11 August 2014

Peluang Keemasan Untuk Pendapatan Sampingan

 Peluang Yang Datang Harus Jangan Dipandang Remeh

Sering kita terlambat.. terlambat didalam segala-galanya.. sometimes peluang yang ada didepan mata pun kita terlepas pandang...

Ada juga yang tidak mengambil kira peluang yang ada, bagus begitu.. ambil peluang bila berkesempatan.. tetapi harus hati2.. jangan rebut peluang sapu apa sahaja tanpa mengira apa.. kenala berhati-hati... ada yang menipu, ada yg hanya inginkan duit permulaan dan ada juga yg ikut-ikutan.

Sebelum terlibat dengan business shaklee saya hanya jadikan kerja sampingan sebagai hobby yg saya suka buat seperti mekap utk kahwin, tunang dan so on.. Sebab apa?? sebab saya memang sukakan kecantikan.. ingin tampil menarik selalu.. saya gigih ambil cert belajar utk mekap.. ada bagusnya juga sebab sehingga sekarang, saya tidak lagi bersusah payah tuk tampil menarik dimana-mana majlis.. ilmu yg sgt berguna..

sampai satu tahap, saya terasa melankolik pula.. ohhh ini cerita yang peribadi..a tentang diri dan perasaan saya... jadi lama2 saya mcm hilang minat utk mekapkan orang lagi...

lagi satu peluang bila saya selalu travel kesana sini, ada pula yang kirim kain segala.. jadi saya ambil lebih dan jual.. ini pun saya buat secara sambilan.. bila berjalan dan jual pada yg memang tahu taste saya bagaimana.. so far memang ada pembeli cuma.. ini bukan juga minat saya...

Sehinggalah saya bertemu Shaklee...

Tidak pernah lagi saya jumpa suatu business yang menggalakkan distributor utk kuatkan dalaman kita utk menjadi "magnet"... ini yang buat saya tertarik selain daripada PRODUK YANG BAGUS DAN HALAL..

Munkin juga dengan keadaan diri saya yg sememangnya mencari jalan sehingga kini saya masih lagi setia bersama Shaklee insyaAllah..

Pada saya jika ingin memulakan langkah apa juga didlm mlm mestilah bermula dengan PRODUK  apa yg ditawarkan???

Bukan menjual harapan palsu dan tidak tahu hujung pangkal dimana produk tersebut dibuat, dipaternkan ataupaun dibuat segala proses saintifiknya... apa ingredientsya.. HALAL ke tidak??? 

Saya juga bermula dengan sambilan dan tidak mustahil jika saya akan membuatkannya menjadi pendapatan utama saya insyaAllah..

Business yang sgt bagus utk sesiapa yang berminat bermula dengan sambilan tanpa mengusik kerja hakiki jika kita pandai menyusun masa 24jam yang sama.

Hanya RM75 utk menjadi ahli seumur hidup.. MasyaAllah sangat murah dan tidaklah membebankan sehingga ada yang sanggup bergolok bergadai...

Saya sekadar berkongsi rasa sebagai Leader Yang Berwibawa..
JIka Inginkan Konsultasi percuma boleh hubungi saya
019-2511448


Mencari Jalan Allah
Mamabeauty
 
 

No comments:

Post a Comment