Sunday 7 June 2015

Kurus Dengan Cepat Dan Selamat Menjelang Raya

Teringat kata-kata pelanggan setia saya, katanya saya tampak kurus dan muda senantiasa jadi ditanya apa rahsianya..

Tidak keberatan utk berkongsi rahsia saya yang bukanlah lagi rahsia kerana yang penting kata saya kita semestinya mempunyai KEAZAMAN yang kuat utk dapatkan apa yang kita inginkan iaitu

KURUS beserta SIHAT

Masa kini memang agak menakutkan dengan lambakan produk-produk yang tidak melalui ujian klinikal ataupun sekadar tumbuh melata sebulan dua. Jadi yang penting ialah semestinya kita selidik betul-betul ya.

Risikonya diatas diri kita sendiri jika kita main hentam makan dan inginkan keputusan yang cepat.

Pada saya, dengan umur saya yang sudah mencecah 40an ini, memang utk kekalkan konsistensi KURUS adalah amat sukar tetapi tidak jua mustahil kan.

Yang saya konsisten makan ialah

Herbalex
Vitalea

Untuk Kulit
 Vitamin E

Yer jika dilihat memang banyak tetapi ianya amatlah berbaloi jika kegemukan yang melanda saya dahulu amatlah menakutkan dari size M ke size XL..

Yang saya lebih titik beratkan ialah SIHAT yang berpanjangan dan disamping BONUS utk KURUS dan TAMPAK MUDA senantiasa.

Siapa yang tidak mahu begitu bukan??? Diusia 40-50 masih kekal tampak 30an..

ini adalah perbedaan saya diusia 30 yang gemuk dan usia 40an yang slim melim hew hew

Gemuk pun susah
asyikla pakai cardigan sebab nak tutup segala lemak-lemak yang terbonjol

Ingin kurus dengan selamat
sangat berbeza and feel memakcik sangat dengan dagu berlapis

Nampak lebih muda dari usia
feel blessed bila dah mula kurus
Ini perjalanan saya dengan konsisten makan supplemen plus saya juga konsisten work out pergi walking setiap minggu.. bukan jogging ya hehehe..

Jadi apa keinginan anda untuk RAYA yang bakal menjelma???

Boleh hubungi saya di wassap/telegram 019-2511448 kerana saya senantiasa akan memberi konsultasi percuma bagaimana untuk kurus dengan selamat dan disamping mendapat wajah yang lebih glowing, anjal dan tampak senantiasa muda.

Mamabeauty

2 comments:

  1. jauh beza sgt bila kurus..
    y penting keazaman tinggi..
    lya lak x konsisten..bru2 ni lps operate trn hmpir 8kg.. ni mcm nak naik balik dah..

    ReplyDelete
  2. aa memang beza Liya..
    tapi hormon pun main peranan.. mcm ahkak ni dah berusia lagila senang naik berat badan..
    tengok Lya kuruih ja hehehe

    ReplyDelete