Monday 1 December 2014

Tiba Di Penghujung Tahun Dan Pelan Tahun Baru

Sampai ke penghujung tahun terasa sekejap sahaja masa berlalu bukan... 

Mengenang kembali tentang perjalanan hidup yang turun naiknya tahun ini paling mencabar...

Diuji dengan pelbagai ujian, ujian hati, ujian didalam berbissness jua, Alhamdulillah, saya mohon diberi kekuatan utk menempuhnya.

InsyaAllah sebulan ini penuh dengan aktiviti keluarga, mungkin saya juga didalam fasa memperbaiki kehidupan sendiri dan keluarga. Sometimes orang yang melihat tidak sama dengan orang yang menjalaninya sendiri. Masih banyak ruang-ruang yang perlu saya baiki..

Preparation untuk buka sekolah juga sudah hampir siap sepenuhnya.. kerana anak2 pun sudah besar Alhamdulillah bukan lagi fasa kena heret cari satu kedai ke satu kedai.. They know already what they want for their needs.

Untuk business pula saya didalam proses utk mengembankan lagi empayar AV ini. InsyaAllah pelan utk 3 bulan, 6 bulan dan seterusnya 12 bulan telah saya rangkakan. Tinggal utk saya jumpa Mentor saya utk pelan selanjutnya. 

Business online is about consistency, bukan harini sahaja menuai dan esok sudah dapat hasilnya. Ianya adalah proses menanam benih, siram setiap hari, gembur baja, jaga seelokya. Bak menatang bayi yang baru lahir dan sepenuhnya diberi perhatian. InsyaAllah jika kita sabar dan tekun hasilnya akan menjadi lebih manis kelak.

Saya rasa ramai dikalangan keluarga-keluarga yang ada sekarang ini pun risau untuk menghadapi tahun hadapan dengan GST yang akan dilaksanakan.

Yelah sedikit sebanyak ianya akan memberi impak kepada ekonomi rumahtangga jua tak gitu??? 

Saya masih membukan peluang untuk sesiapa yang inginkan peluang berniaga ya bersama saya utk penambah baikan isi rumah sekurang-kurangnya RM2k sebelum Jun 2015.

JIka berminat masih boleh hubungi saya di wassap/line ataupun telegram 019-2511448

Mamabeauty


2 comments:

  1. Kan kak..
    Cpt sungguh masa bjln.

    Psiapan sekolah pom dh separuh settle.. tgl alatulis je la..

    Insyallah.. lya doakan moga sgala urusan n prancangan akak bjln lancar..

    Bisnes ape ye? Kena komitmen tinggi x tu??

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dear,, ahkak pun sudah siap ..

    Business shaklee dear.. ahkak spending masa hanya 2 jam solid utk business ini..

    If Liya minat wassap ya 019-2511448.. insyaAllah akak guide

    ReplyDelete