Thursday 11 December 2014

Projek Travel June 2015

Saya tahu ramai yang mungkin berasa gundah apalah yang akan berlaku di tahun hadapan bila GST akan dilaksanakan bukan..

Bagi sesetengah golongan yang tidak akan mendapat benefits langsung ialah golongan pertengahan.. means brim pun tak layak dan still akan kena bayar lebih utk GST..

Eh saya bukan nak cerita mengenai GST sebenarnya, tetapi apakah persediaan kita utk menghadapi yang dikatakan ramai orang "kegawatan ekonomi"..

saya telah merangka satu pelan utk 3 bulan, 6 bulan pertama dan seterusnuya 12 bulan sehingga end 2015 ya.

Pelan yang akan memberi kelebihan kepada sesiapa yang ingin menambah pendapatan yang sedia ada dan juga kepada sesiapa yang tidak punya pendapatan juga utk menambah baik kehidupan kita.

Projek ini saya namakan "Projectraveljune2015"..

tidak mustahil utk kemana-mana percutian yang terancang


Kenapa June?? Seharusnya kita memberi masa utk kenal, jatuh cinta dan seterusnya menguasai business ini utk 6 bulan kehadapan.. dan kerana saya suka travel dan June adalah bulan cuti sekolah dan amat sesuai utk travel.. jika anda tidak berapa suka travel seperti saya, mungkin projek ini juga sesuai utk tabungan dimasa kecemasan atau utk tabungan anak2 kita nanti..

Seharusnya bermula seawal tahun ini utk merasi impak yang lebih bila memulakan tahun 2015 dengan business kita sendiri.

Saya sendiri akan bimbing sesiapa yansahg SERIUS aja kerana saya sendiri tidak ingin membuang masa anda utk sesuatu yang tiada hala tujunya.

Modal yang sangat minima RM75 dan sudah boleh terus mempunyai perniagaan sendiri yang kita sendiri juga menjadi bos dan orang bawahannya.

Boleh berhubung dengan saya melalui wassap^line^telegram mahupun PM saya di FB saya alia elena

In Shaa Allah dengan panjang lebar saya boleh memberi tunjuk ajar dan juga segala petunjuk utk berjaya..

Jangan takut bermimpi

Mamabeauty

2 comments:

  1. lya doakan moga dipermudahkan..
    menarik jugak plan ni..
    tp nk sertai tkut x mampu berikan komitmen

    ReplyDelete
  2. memang menarik sebabnya kita sendiri yang tentukan hala tuju business ini..
    semua orang ada komitmen dear hehe.. dan 24 jam yang sama.. how we manage our time is important.. :-)

    ReplyDelete