Monday 22 December 2014

Extra Bonus Dan Penuhkan Tabungan

Bagaimana saya manfaatkan bonus yang saya dapat setiap bulan dari business shaklee dengan tabungan #projectraveljune2015?????

Contohnya bulan ini saya akan mendapat RM2k dari hasil business shaklee saya akan mula bahagikan kepada beberapa bahagian 

1. Sedekah - 20%

2. Reward keluarga - 10%

3. Project travel June - 20%

4. Project travel Dec - 20%

5. Kecemasan - 20%

6. Reward diri - 10%

istanbul, Turki

Begitulah seterusnya, Alhamdulillah so far memang saya dapat menampung perbelanjaan sekeluarga utk merasai nikmatnya bercuti ya.

Tidak semestinya ke luar negara atau tempat2 yang tidak terjangkau dek akal tetapi tidak juga mustahil kerana kita telah membuat perancangan jangka pendek dan panjang utk percutian kita sendiri.

Ini semua tidak pernah saya ambil dari duit gaji saya.. aa ini yang bestnya bila kita ada pendapatan kedua utk kita simpan dan bersedekah disamping membantu mereka-mereka yang memerlukan.

Anda boleh buat sendiri tabungan mengikut apa yang anda perlu mungkin boleh ditambah lagi tabungan untuk persekolah, tabungan untuk setiap anak2, tabungan utk membeli rumah atau kenderaan impian, tabungan utk pergi haji dan sebagainya.

Mahu pendapatan sampingan begini??? pm saya di 019-2511448 saya akan tunjukkan jalannya

Mamabeauty


No comments:

Post a Comment