Monday 3 November 2014

Minyak Ikan Terbaik Sesuai Untuk Seisi Keluarga

Supplemen yang sememangnya setiap bulan saya beli.. Yer saya bukan sahaja menjual tetapi saya pengguna setiap supplemen Shaklee ya.. Orang kata tak kenal maka tak cinta giteww..

Bila dah kenal barulah kita jatuh cinta berkali-kali. jatuh cinta dengan minyak ikan terbaik ini Omega Guard *haishhhh intro pun dah berfalsampah kans*..

Kenapa sesuai utk seisi keluarga????

1. Untuk saya dan other half utk kesihatan kadiovaskular, utk kolestrol, utk kulit, turun berat badan
2. Untuk anak-anak sememangnya utk otak mereka... minyak ikan terbaik yang mengandungi EPA dan DHA

Dan yang paling penting kerana saya dirumah ada bela kucing. Jadi bulu kucing plus habuk yang banyak selalu membuatkan anak saya yang kecil si Balqis bersin, mudah selsema dan batuk.

Saya hanya konsisten beri beliau Omega sehari sebiji ya... Untuk kuatkan imun badan itu saya beri Nutriferon.. tetapi bila dia mula batuk, bersin2.. saya cepat2 beri makan Omega.


minyak ikan yang berbeza dari jenama yang sedia ada dipasaran

berikan yang terbaik utk simanja kita seawal mungkin

berita dari suratkhabar

sangat bagus utk kolestrol kita jika konsisten


Jom kita tengok Omega Guard ini utk siapa???

Siapa perlukan Omega Guard Shaklee?

Semua golongan dan peringkat umur boleh mengambil Omega Guard Shaklee.. Untuk kanak-kanak pula bermula, seawal usia dari 1 tahun ke atas.. Antara golongan yang digalakkan mengamalkan Omega Guard ialah:-

1. Golongan ibu yang sedang hamil
– Membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan

2. Golongan ibu yang sedang menyusu
– Menguatkan sistem imunisasi bayi sekaligus membantu perkembangan otak bayi melalui khasiat susu ibu

3. Golongan kanak-kanak yang sering sakit
– Menguatkan sistem pertahanan badan terutama kanak-kanak yang mengidap asma dan sering demam dan batuk

4. Golongan yang ingin turun berat dan diet
– Omega 3 meningkatkan paras hormon leptin yang mengawal selera makan dan memberikan rasa kenyang..

5. Golongan kanak-kanak ADHD
– Dapat membantu memperbaiki tingkah laku, mengurangkan hiperaktif dan meningkatkan tumpuan

6. Golongan orang tua yang mengindap Alzheimer
– Meningkatkan kandungan lemak asid omega 3 yang rendah di dalam darah

7. Golongan yang mengalami masalah paras kolestrol yang tinggi, kerap batuk, stroke dan sebagainya
– Asid lemak omega 3 membantu meningkatkan kesihatan yang lebih baik dan berpanjangan

jika ingin dapatkan sebotol omega bulan ini boleh dapatkannya disini 


Mamabeauty

No comments:

Post a Comment