Wednesday 26 November 2014

Dunia Blog Back 2002

Saya lebih suka dunia blogging back in 2002.. Time tu best sangat bila baca blog.. Kita dapat merasakan ianya datang dari hati.

Saya juga bermula dunia blog back 2002..masa tu ingat nak tulis semua kejadian didalam hidup saya dan keluarga.. tukar blog dan berhenti or aka tutup blog bila sampai 2008.. tukar blog lagi dan berhenti terus after that.. 

Blog umpama tempat mengadu jua bagi saya, well masa tu tak kenal pun siapa yang datang ke blog kita kans.. mungkin jiran sebelah dan mungkin juga pembaca misteri adalah teman sepejabat ataupun boss sendiri.. 

ermmm...

Ini saja bermula kembali bila start business Shaklee.. 

Memang tak banyak saya share tentang diri didlam blog ini.. Entahlah maybe dah tak telus aka mungkin saya tak ingin berkongsi tentang diri dan keluarga secara terang-terangan. Tak macam dulu, saya memang menjadi diri yang kadang2 gila, kadang2 jadi Mak Hayams hahaha.. Ohh how i miss those days sebenarnya.. Sehingga sekarang saya masih lagi berhubungan dengan kawan-kawan di alam maya.. Alhamdulillah.. dari saling tidak mengenali, kini bila saya kemana-mana InsyaAllah ada kawan-kawan alam maya merata bulih jumpa.

Menyusuri blog lama terasa sangatlah berbeza kehidupan saya sekarang... 

Entah, mungkin saya rindu sesuatu..



Mamabeauty
 

2 comments:

  1. owh..dah lama.. tahun 2002 lya bru je ambil SPM..
    lya start blog thn 2009... tp x diakui zaman tu mmg berbeza dgn sekarang,, rsa bebas n selamat nk share apa2 kat blog.. sekarang ni makin x best n byk kena tapis.. sbb yang paling xbest bila ada prasangka x baik.. cth, mcm anak dia je pndai.. mcm dia je masak hari2 dll seumpamanya.. tp back to basic, apa motip blog dibuka?? sbb nak abadikan kenangan.. bkn blog artis, nk masukkan gosip2 ke apa.. jauh sekali nak menunujuk n berbangga.. apa la sgt yang ada tu kalo nak berbangga.. moga hati2 pembaca blog lya bersih hati semuanya dan x ada prasangka.. sedihkan kalo org fikir kita mcm tu, sedang kan dalam hati sedikit pon xde melainkan ingin bantu promosi tempat & menyimpan kenangan waktu ank membesar...


    serius.. lya rindu sgt kwn2 blog y aktif tahun 2009-2012 tu.. masing telus & jujur..masing2 happy membaca kisah anak2 masing2..

    erm.. maybe tiba2 mama beauty ada rsa kehilangan?? atau mencari sesuatu??

    ReplyDelete
  2. Betul tu dear, apa tujuan kita menulis sebenarnya.. back in 2002 saya ingin sangat nak simpan segala kenangan yg terjadi mostly hari2..

    hahah aah memang kehilangan pun sebab dah tak ramai blog yg telus dibaca..

    ReplyDelete