Tuesday 18 November 2014

Kalsium Yang Bukan Sekadar Kalsium

Okay harini saya kongsi satu lagi supplemen yang ada didalam rangkaian supplemen Shaklee ya.. Kalsium terbaik iaitu Ostematrix.

Saya paling suka juga produk ni sebabnya badan mak2 macam saya ni alwayslah penat, lemau, nak bangun pun malas *aka tutup mata balik bila ari cuti*.. hahaha gitulah tahapnya..

Lagipun bila penat melampau siangnya mcm do house chores yang tak abis-abis tu kan sure malam saya makan 4 biji Ostematrix ni utk tulang/kecergasan dan juga gigi..

Tell you ramai yang jatuh cinta dengan Ostematrix ni aka nama senangnya utk anda semua faham ialah Kalsium.

Selalu kan kita tengok iklan-iklan ditv yang KALSIUM PENTING UTK PERTUMBUHAN TULANG/GIGI.. terutama bila kita masih bayi, ibu-ibu yang mengandung plus yang semakin berumur macam saya ni..

 Lagipun kalsium daripada Shaklee ini bukan sekadar Kalsium sebab ianya mengandungi VIt D iaitu membantu penyerapan yang lebih bagi kalsium.


untuk ibu2 mengandung sangat memerlukan kalsium ya bukan sahaja utk baby tetapi utk diri kita jua.. nanti janganla gigi cepat luruh

 Bayangkan kelebihan sebiji tablet ostematric ini menyamai SATU GELAS SUSU DAN 80 BIJI BADAM... WAH HEBAT SANGAT... sebab tak semua kita suka minum susu yang merupakan sumber kalsium.




Harga pun mampu milik sangat dengan 120 biji ya didalam setiap botol. Saya memang rekomen sangat ostematrix utk warga emas, utk ibu ayah plus utk kesihatan sendi dan lebih2 lagi utk ibu2 yang hamil dan bersalin.

Ingin beli boleh wassap saya ataupun klik2 online sahaja ya jangan segan2 disini.


Mamabeauty


2 comments:

  1. Tq for sharing..
    Byk mnfaat n kebaikan produk shaklee. Lya mmg amalkan vitc shaklee sblm ni. Y lain2 mmg x pnh lg

    ReplyDelete
  2. memang bagus kan.. always dear sharing supplemen yang terbaik.. yang best sesuai utk seisi keluarga

    ReplyDelete