Thursday 12 June 2014

Start Bright Series - Kami Berjaya Dengan Bermula ke Siri Pembelajaran Ini

Kenapa saya stick dengan business shaklee instead yang lelain???
Salah satunya ialah pembelajaran yang berterusan ataupun inisiatif daripada Group Leader untuk anak2 buah dibawah susur galur untuk lebih berilmu..

* Seek Knowledge
* Workd Hard and Work Smart
* Help others to help others

Point Pertama ialah Seek Knowledge.. memang tiada habisnya bukan.. setiap hari, setiap saat, ada sahaja cabaran baharu, ada produk baharu yang perlu belajar dan sebagai Distributor ataupun Group Leader sememangnya masih terus-terusan kena belajar dan lebih advance daripada saingan Distributor yang lain.

BE A DIFFERENT BY OUR KNOWLEDGE..

Dibawah susur galur PAF, saya sendiri di Group Alia Ventures juga terlibat menganjurkan bersama "Start Bright Series" buat kali ke 8

Bertempat : Ours Cafe, Bandar Sri Damansara
Masa         : 2 - 5 ptg

Apa impaknya atau bagusnya "SBS" ini????

Yer, dengan usaha tanpa jemu menghadiri 'SBS" ini impak naik ke pentas di NC baru2 ini.. bukan setakat ilmu bertambah tetapi juga ukhwah dan pengiktirafan dari Shaklee.

Ohh untuk "SBS" ini diadakan secara percuma sahaja untuk semua ahli-ahli yang berdaftar dibawah susur galur PAF.

Jom sama-sama pada yang berminat atau masih tertanya-tanya apakah yang di ajarkan dan diperkenalkan ataupun diberi pencerahan di "SBS" ini.

Hanya RM65 untuk menjadi ahli dah boleh hubungi saya di 019-2511448 wassap/telegram/line ataupun email di mamabeauty1@gmail.com


salam sayang
Mama Beauty

No comments:

Post a Comment