Tuesday 17 June 2014

Proses Pemulihan Slip Disc

Bila Slip Disc Berulang



Saya terpanggil untuk berkongsi bilamana slip disc saya bisa berulang bila sudah bisa juga tidur yang lena, membuat beberapa kerja rumah, boleh memasak dan menyapu lantai apatah lagi mop ya.

Nikmat tidak terkata bila seorang ibu, isteri dan suri rumah separuh masa ini bisa melakukan kerja-kerja rumah. Saya tidak betah duduk sahaja dan melihat rumah berkecah tanpa di kemas.

Tetapi baru-baru ini saya mengalami simptom-simptom "Slip Disc" kembali. Mungkin dari aktiviti saya yang tidak pernah kenal erti "duduk diam" ini.

Kemungkinan-kemungkinan akan berlakunya slip disc kembali adalah teramat tinggi.

selain dari konsisten masih lagi makan 3 serangkai

AJHT
OMEGA
DAN OSTEMATRIX

Sekarang saya tambah rangkaian VIVIX pula sehari sesudu untuk lebih cepat proses recovery berlaku.

KENAPA VIVIX???

 



Kerana kandungan yang kaya reveratrol sgtla hebat lebih 10x ganda ya..

JIka saya konsisten mkn 3 serangkai mengambil masa 1 minggu atau 2 minggu amazingly saya konsisten bervivix lebih mengurangkan tempoh kesakitan slip disc saya. Now 2 hari sudah terasa keselesaan sendi2 dan kurangkan radang.

Saya memang amat berharap perkongsian saya sebagai salah seorang yang bertahun-tahun merasai "slip disc" ini akan dapat membantu mereka-meraka yang masih mencari-cari atau tertanya2 selain pembedahan tidak adalah cara lain untuk menyembuhkan slip disc.


Jadi saya memang sarankan sesiapa yang memang inginkan keselesaan yang cepat dan tidak mengambil masa, boleh cuba bervivix.. supplement bukannya ubat ya tetapi ianya memenuhi keperluan nutrisi badan kita.

InsyaAllah jika kita usaha tanpa jemu, beserta doa dan berserah padaNya.. pasti ianya akan membuahkan hasil..


sayang semua

mamabeauty


No comments:

Post a Comment