Thursday 19 June 2014

Majis Kejutan Di Hari Lahir

Kejutan di Hari Lahir
 
 
Tidak pernah menyangka dan diduga ya.. dah berusia begini masih lagi diberi kejutan oleh sahabat yang berusaha untuk meriahkannya lagi dengan segala effort mahkota Elsa... *ahemmm* dan kek segala..
 
Jika sebelumnya saya menerima hadiah yang dikirim juga bersama kejutan yang tidak disangka, majlis meraikannya juga sama .. nasib saya masih sihat utk kejutan2 yg akan datang.. 
 
 
Tidak berkongsi bulan atau tarikh lahir yang sama, tetapi disatukan didalam majlis kejutan bersama teman saya Rose Zaihani yg akan menyambutnya pada bulan ini.
 

*saya feeling2 Princess Elsa, hahaha nasib baju tak 7 tingkat*


Sometimes its not about hadiah yang mahal ataupun siapa kita, tetapi bila orang memberi dengan ikhlas sepenuh jiwa untuk meraikan kita dan ukhwah yang ada buat saya terharu.


Thanks semua.. you know who you are..


mama beauty

No comments:

Post a Comment