Sunday 19 April 2015

Start Bright Series - 2 /2015

Hari minggu yang penuh aktiviti bagi saya..

Dimulakan dengan klass "Start Bright Series" utk tahun 2015 ini. Alhamdulillah, saya di group yang betul yang senantiasa menitikberatkan pengisian ilmu utk semua ahli-ahlinya.

Lebih pengisian semestinya, belajar tentang sistem badan dan juga cara pengurusan kewangan.

Love this class so much sebabnya saya masih belum berkesempatan utk menghadirkan diri ke kelas Nutrisi anjuran Shaklee.. jadinya sedikit sebanyak dapatlah saya ilmu-ilmu baru tentang sistem badan.

Nerve systems, Brain, Skeptical.. ohh mcam2lah..

Sedikit perkongsian dari saya juga tentang testimonial "Slipped disc" bersama peserta-peserta kelas ini.

Yang berminat masih boleh hadir utk sessi yang ke dua pada 10hb Mei ini. 

SBS kali ke 2

Pembentangan Berkumpulan

sistem badan
Petangnya pula ada penerangan tentang Pengurusan Kewangan

Pengurusan Kewangan
Pengurusan Kewangan oleh Master Aznin

tips pengurusan kewangan
Start dari sekarang bukan tunggu jutawan utk pengurusan kewangan
Permulaan cycle yang bagus bagi saya insyaAllah.. selepas ini semestinya another more classes to attend.

Mamabeauty

No comments:

Post a Comment