Wednesday 1 April 2015

Kelas FB Ads/Marketing

Minggu lepas berkesempatan untuk luangkan masa 2 hari yang bermanfaat utk pergi ke kelas fb ads/marketing di area rumah saya.

Apa yang saya boleh katakan, terasa bertuahnya diri ini pabila saya dapat berkenalan dengan pemilik2 hebat yang menjual tudung, kuah rojak, produk muslim dan juga barangan kesihatan.

Mereka-mereka ini bukan setakat ibu-ibu muda yang mempunyai visi dan misi tetapi gigih mencari ilmu untuk memperkembangkan perniagaan masing-masing.

Dikelas itu juga saya tertarik dengan produk yang dibuat sendiri oleh owner tersebut iaitu "Kuah Rojak Serbaguna"..

Kelas FB Ads/Marketing
Didalam Kelas Sifu Eiman

Nampak cliche kan??? tetapi fanpage beliau mendapat 10/10..utk iklan yang dibuat.. means dengan sasaran pelanggan yang tepat dan mendapat respons yang bagus..

Kuah Rojak c
ni yang saya cuba mlm tadi hehe

Pada saya, hendak seribu daya bukan??? dan kita belajar dan berguru dengan orang yang betul utk perniagaan kita.

Seiring dengan perkembangan gitu..

INsyaAllah, saya juga akan menyusul.. Doakan ya..

Mamabeauty



2 comments: