Thursday 19 March 2015

Raikan Cinta

Dah lama tak bermain bersama barang2 saya ni.. 

make brush
Berus Jamban *hahahaha*







makeup case
kotak mekap
dan tak sabar juga utk mekapkan rakan yang akan melangsungkan pertunangan esok.. coz mcm majlis yang dinanti2 kot oleh kami semua..

Superfriends
All of us

Dedulu memang saya memang ambil tempahan utk majlis pertunangan, perkahwinan dan juga majlis makan malam utk sesiapa yang nak mekap. 

Well sebab saya sendiri ingin senantiasa kelihatan cantik kan.. sanggup ni gi amik kursus mekap.. Alhamdulillah memang banyak tempahan sometimes hujung minggu memang jarangla ada rumah.. but yet at the end saya ada suatu perasaan yang tak best setiap kali saya saya banyak melihat air mata bila majlis2 mcm ni diantara family members.. *hati tisu sgts nih*..

Or even saya dengar lagu2 yang maha shahdu di kenduri2 pun saya sedih...

so after that saya stop.. memang tak buat dah.. and hanya memenuhi permintaan2 teman2 rapat sahaja dan selalunya saya tidak pun mengambil apa2 upah selepas berhenti. As long as mereka berpuas hati insyaAllah saya pun sama.

ohhh saya panik dan tidak tahu ingin memakai baju apa *walaupun pakaian penuh satu closet kans*.. as usual kans.. hahaha jgn overshadow bakal pengantin sudehhh...

so excited..

mamabeauty



4 comments:

  1. baguslah tu..
    klo serius mmg blh buat duit sgt...
    ltk hrga mrh drp org mesti ramai cust..

    ReplyDelete
  2. entah, mungkin sudah tiada passion utk cari duit thru itu ..

    ReplyDelete