Thursday 28 May 2015

Awak Dimana ?? Saya Disini

Banyak betul yang saya ingin kongsikan disini..

Sekarang ni banyak rumah pula hendak diupdates haha *sila tamak kerja* tetapi blog sememangnya bertakhta dihati *tifu sgts sebab tak berhapdet kans*

Yang penting ialah adanya progress dari segi diri sendiri, dari segi ilmunya, berbisnessnya dan jua segalanyalah insyaAllah.

Ingin saya kongsikan Fanpage saya utk tatapan dan sila klik utk turut serta ya.. *paksa rela*..

Pertama adalah sudah pastinya tentang perjalanan slip disc -  MamaBeauty

 Keduaya ialah tentang penyusuan ibu-ibu selama 2 tahun - Mudahnya Mengumpul Stok Susu

Ketiganya ialah tentang Peluang Berbisness - YES, 6 sumber Pendapatan

Keempatnya ialah perkongsian tentang pesakit yang menghadapi prostate - Sayangi Prostate Anda

Itu yang saya katakan tadi banyak rumah ehehe..

InsyaAllah jika berminat juga, sesiapa blog reader saya yang ingin dapatkan e-book percuma utk Slip Disc saya akan kongsikan dengan tinggalkan email anda ya diruangan komen.

Jumpa lagi

Mamabeauty

4 comments:

  1. Waaah...memang sibuks tu...tapi bagus :)

    ReplyDelete
  2. Kak Wan also hehe sibuk yang menyeronokkan..

    ReplyDelete
  3. at least dpt memberi info jugak kpd insan2 lain kan...

    ReplyDelete
  4. hehe Alhamdulillah Lya.. sharing is caring kans

    ReplyDelete