Monday 5 May 2014

Hadiah Berganda Untuk Peluang Perniagaan di Social Media

Perjalanan business saya dengan shaklee sepanjang cycle lepas sangatlah menyeronokkkan pabila tahun ini dapat pula naik pentas untuk ambil award..

Bukan sahaja cash setiap bulan yang kami dapat itu, ini juga salah satu "appreciation" daripada shaklee kepada business2 leader yang konsisten dan effektif sepanjang cycle lepas 2013/2014.


Tidak mustahil sebenarnya apabila dulu saya hanya berangan2 untuk naik dipentas yang sama bersama-sama mentor dan juga teman2 seperjuangan di shaklee..

Walaupun 1 award sahaja tahun ini untuk cycle lepas insyaAllah tahun ini untuk tahun hadapan saya pastikan ada banyak award lagi yang bakal saya bawa pulang.


Setiap jerih perih, susah payah saya seperti dihargai..

Saya hanya bermula dengan RM65 sahaja dan side income saya ini memang melebihi jangkaan saya selama ini.

Dengan mentor yang selalu membimbing dan group yang hebat semua ini tidak mustahil digapai didalam Shaklee.. hanya usaha kita sendiri yang menentukan hala tuju empayar business masing2..

InsyaAllah saya akan terus memberi lebih lagi kepada group AV saya dimasa hadapan..

Jika berminat untuk menjadi salah seorang protege saya dan bersama-sama untuk merubah impian masing2.. inilah masanya..

Tiada istilah faktor usia ataupun sudah terlambat jika kita tidak pernah memulakannya..

Alia
Hidup untuk memberi

No comments:

Post a Comment