Monday 16 December 2013

cuti2 dengan Shaklee

saya memang suka bercuti nak2 lagi jika percutian anda berbayar.. hehe siapa yang tak nak kan.. walaupun saya bekerja sesambil itu saya sempat juga menjengah negara orang well like "sambil menyelam saya dapat tangkap ikan"..

Tetapi, didalam masa bercuti itu saya juga akan pastikan diri saya sihat sepenuhnya dari segi sakit kaki, cramp, demam and selsema or cirit birit.

Sebagai distributor shaklee semenjak saya menggunakannya saya memang amat berpuas hati sekiranya pergi bercuti kerana insyaAllah jika konsisten makan seminggu sebelum pergi Nutriferon saya boleh tingkatkan imun badan saya semasa ke negara orang.



Kerana percutian saya kali ini dari musim sejuk ke musim panas so perubahan cuaca amatlah saya titik beratkan kadar kesihatan saya supaya tidak mengganggu mood bercuti itu nanti.

Dari KL saya singgah di Paris dan sempat melawat tempat wajib iaitu Eiffel Tower..



memang indah dan tidak terkata.. siapa yang pernah jejak sahaja yang tahu perasaan saya..

menunggu untuk mengambil shot di waktu malam lebih mencabar saya kerana cuaca yang sejuk dan berangin..



walaupun seketika saya amat bertuah..

dari negara sejuk ini saya teruskan jalan2 saya ke Brazil untuk bekerja pula.. ini lagi mencabar kerana hanya kadar muslim disini hanyalah 1% sahaja.

 
ini adalah pemandangan biasa di pantai Copacobana, Rio D Jeneiro Brazil.. setiapa masa dan ketika pantai dipenuhi lautan manusia..

saya akan pastikan minum air yang mencukupi dan makan supplemen secara konsisten untuk elakkan hidrasi

VIt c
Osteomatrix
Vitalea
Bcomplex
 




 

Setiap malam juga saya akan pastikan minum sesudu vivix untuk kekal bertenaga kerana disini 12jam time different dari Malaysia membuatkan saya mengantuk hehe..

 


JIka anda juga berpeluang untuk bercuti2 dan tidak ingin mengganggu mood anda sekiranya sakit ahli keluarga anda sakit maka dengan konsisten makan supplement shaklee amatlah membantu.

 


salam sayang
alia the adventures..

No comments:

Post a Comment