Wednesday 6 November 2013

KENAPA "GROUP SUPPORT" sangat penting didalam SHAKLEE

Kenapa  GROUP support sangat perlu??

Pada saya GROUP support yang hebat adalah pemangkin untuk kita lebih maju dan berdaya saing yang sihat di dalam mlm.

Tanpa GROUP support yang bagus dan diterajui oleh seorang leader yang hebat pada saya business mlm tidak akan kemana.

Dengan Shaklee saya amat bertuah dibimbing dibawah Master Puteri dibawah GROUP PAF dan kami semua dibimbing dari ZERO dan menjadi seperti sekarang, mula mengorak langkah untuk membina empayar masing2 didalam Shaklee.

Bukan dari PAF sahaja tetapi susur galur yang hebat jua amatlah berguna pada saya..

AV - PAF - Suppermomies - JUTAWAN

Dengan adanya GROUP support yg hebat kita boleh berkongsi segala-galanya.. dari segala tips2 perniagaan, ruang untuk berbicara sesama sideline tentang produk, customer dan pelbagai lagi.

Melalui Wassap, FB sememangnya peluang untuk lebih mengenali ahli-ahli dibawah kita dan siapa yg berada disekeliling kita amatlah sangat berguna. Tiada istilah touch and go dibawah legasi saya kerana saya akan pastikan setiap daripada ahli dibawah saya akan berkilau gemerlapan. InsyaALLAH.

Saya ingin memperkenalkan GROUP support dibawah bimbingan saya AV - alia venture untuk ahli-ahli dibawah saya melalui Wassap dan juga FB. Kami boleh berhubung walau dimana saja kami berada dengan adanya GROUP support ini.

Sekiranya anda ingin memulakan legasi Shaklee, pilihlah GROUP support yang akan membantu ada dari segala segi dan memberi sepenuh tunjuk ajar dan dijalan yang betul untuk berjaya.

saya senantiasa ingin membantu.


- alia -
sid 882517

2 comments: